04 okt
Seminaries - 04 okt 2018
Brussel (B)

Halve dag seminarie: Het aanbrengen van brandveiligheid: essentiël concept,... zonder referentie!

In België is de « actieve » brandbeveiliging verdeeld in verschillende concepten en systemen zoals «automatische brandmeldinstallatie», «automatische blusinstallaties», «rook- en warmte afzuiging»,«evacuatiesystemen» en «sturingen» van installaties die een rol kunnen spelen bij het indijken van de brand (b.v. automatisering van brand-deuren), het voorkomen van de brandverspreiding (b.v. controle van de HVAC-installatie) en het vergemakkelijken van de evacuatie (b.v. terugroepen op de begane grond van liften). Elk van deze apparaten is onderworpen aan één of meerdere normen, maar er is geen verband tussen deze apparaten.

Laten we durven ons gamma aan te vullen met de CENTRALISEUR DE MISE EN SECURITE INCENDIE (CMSI), een geharmoniseerd centraalsysteem dat het in Frankrijk mogelijk maakt om snel en doeltreffend te reageren in geval van brand. Dit is een nieuwe stap in de richting van geïntegreerde en integrale veiligheid.

SPREKERS: Met deelname van de vertegenwoordigers van de overheid, beroepsfederaties, Belgische en Franse hulpverleningszones en van de FFMI (Franse Federatie van Brandberoepen).

Simultaanvertaling Nl-Fr

Datum: 4 oktober 2018  - 8u30-13u
Plaats: VBO- Brussel
Prijs: 150 € Excl.BTW  -
Profiteer van de korting voor abonnees  "+" en "expert"-formules.

04.10.18 het_aanbrengen_van_brandveiligheid.pdf