18 jun
Divers - 18 jun 2020
ANPI Brussel

Inschrijving voor de examens van de BOSEC-certificatie voor expert in de installatie van branddetectiesystemen en automatische blussystemen

Geachte Mevrouw, geachte Heer,

Omwille van de ‘Covid 19’-epidemie zullen de examens opnieuw worden georganiseerd maar wel met inachtneming van specifieke regels van ‘social distancing’.

De schriftelijke examens zullen worden beperkt tot 4 personen per sessie. Wij vragen u om in te schrijven op het adres cert@anpi.be. Wij herinneren eraan dat elke annulering binnen de 3 werkdagen voor de examendatum betekent dat dit examen u zal worden aangerekend.

Wij vragen u om uw eigen balpen, kladpapier, conform mondmasker (chirurgisch of FFP2) en dranken/snacks mee te brengen. Het permanent dragen van het masker is verplicht van zodra u het gebouw betreedt.

Wij delen u mee dat het examen voor expert in de installatie van branddetectiesystemen en automatische blussystemen zoals voorzien in het BOSEC certificatiereglement Diensten, zal plaatsvinden op 18/06/2020 vanaf 09u00 of vanaf 13u00.

Het examen vindt plaats in de lokalen van:
ANPI
Belliardstraat 15-17
1000 Brussel

Het schriftelijk examen vindt plaats van 09u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00 in aanwezigheid van de leden van het BOSEC Bureau. Het is een open boek examen.

Als u ter plaatse aankomt kan u het nummer 022343610 bellen om de inkomdeur te openen zonder de intercom te moeten aanraken. ANPI bevindt zich op de 3de verdieping. Er is maar 1 persoon in de lift toegestaan. Ontsmettingsmiddel voor de handen is beschikbaar aan de ingang, gelieve uw handen goed te ontsmetten. Op het einde van het examen legt u de antwoordformulieren in het daartoe voorziene bakje. We vragen eveneens om al uw afval terug mee te nemen.

U kan nieuwe kandidaten voor dit examen inschrijven aan de hand van het daartoe voorziene formulier cert_bosec_e_proc_002_expert_f_wd_001_customer_request_n_.docx).

Met vriendelijke en gezonde groeten,

Van Geel
Project Manager Assistant Certification