Gepubliceerd op 24 mei 2023

Lancering van de nieuwe bedrijfsvideo van ANPI

ANPI is zeer verheugd u de nieuwe bedrijfsvideo aan te kondigen.

Met deze video kunnen we ons dagelijks leven belichten, namelijk

1. Normalisatie:

5 actoren binnen ANPI werken samen aan het opstellen van normen: industriële federaties, overheden, verzekeraars, voorschrijvers, en inspectie- en certificatie-instellingen. Bij gebrek aan een norm kunnen wij een technische mededeling uitbrengen die als technische referentie dient en waarmee het product kan worden gekwalificeerd.

2. Informatie :

Via onze verschillende bevoegdheden informeren wij preventieadviseurs, fabrikanten, installateurs, gebruikers, brandweerdiensten en overheden.

3. Inspectie:

Wij inspecteren preventie- en beschermingsinstallaties tegen brand en indringing. Wij voeren een breed scala aan opdrachten uit, waaronder plangoedkeuringen en initiële en periodieke inspecties. Wij helpen grote risico's te beschermen: kerncentrales, gasterminals, Seveso-bedrijven en alle soorten specifieke risico's: vuurwerkopslag en hoogbouw.

4. Het laboratorium:

Wij voeren talrijke tests uit op het gebied van brand, inbraak in gebouwen, diefstal van voertuigen, beveiligingsapparatuur en elektrische en elektronische producten.

5. Certificering:

Wij geven een breed portfolio aan conformiteitscertificaten uit. Deze hebben betrekking op producten, systemen en dienstverlenende bedrijven. Net als laboratoriumtests en inspecties voldoen onze certificatie- en controleactiviteiten aan de Belgische, Europese en internationale normatieve vereisten.

Wilt u contact met ons opnemen? Dat kan hier!